Finally #2

3 05 2011


Åtgärder

Information

6 responses

3 05 2011
Dave

Jo det blir tufft, till årsskiftet kanske, jag siktar på 20×105 nästa vecka!
Du kommer vänja dig fort, de är nyttiga de där!

3 05 2011
Dave

Nice 20reppare, du var tvungen att ha 2kg extra på stången?😉

3 05 2011
Yogaman

Haha! Fy fan vad den har cripplat mig idag dock, gissar att det är den. Planen över 4v är 102, 111, 116, 120 så du kommer få bita i om du ska slå min drömgräns…😉

3 05 2011
Dave

Satan det är inget stopp på dina böjar, sjukt med 3 reps på 148kg!

Grymt med gymnastikdelen, sånt glömmer man lätt om man inte köra multipla pass.

Jag tror dock att du ljög om din hellin tid, ljust när ni startar och mörkt när ni slutar, jag gissar att passet tog 1-2 timmar😉

3 05 2011
Yogaman

Eller hur, 200kg böj 2011?😉
Hahaha, jag tänkte samma sak och tyckte det var en cool effekt på videon – du om nån borde väl känna till den snabba Afrikanska solnedgången!
På ngt sätt ska jag tydligen göra front och backlevers imorrn, med ben som väger 120kg styck och inte går att räta ut har jag ingen aning om hur dock…

3 05 2011
Dave

Äsch jag pallade att frontböja med mina hamstrings, man löser uppgiften helt enkelt.
Jo klart jag vet, tyckte bara att det såg rätt komiskt ut🙂

Kommentera

